Jan 12, 2013

FROSTY DAYS + FREE CLUSTER + CHANCE TO WIN

Hello, dears:)
Last week we have really cold weather in Antalya. Now it's better but still cold. There are snow in the mountains and strong wind on the coast. Winterrrrr... Enjoy my new kit ''Frosty days''. Keep your winter memories and make your own winter layouts.
Don't forget - during the first week you can buy the new kit with discount -25%.
If you want to win this kit just leave me a comment here. I will return on 19 January and pick one lucky. Don't forget to write your e-mail!!!
Don't miss amazing cluster from Kama!
X.O.,
your Olesya 



 

| SOME INSPIRATIONS |

 
 



 



14 comments:

  1. un grand merci pour le joli cadeau, tes kits sont tous très beaux, je suis admirative de ton talent. bravo et merci pour la chance que tu nous offres à pouvoir gagner de telles merveilles. amitiés de France

    ReplyDelete
  2. un grand merci pour le très joli cadeau. tes kits sont tous magnifiques, je suis admirative de ton talent. bravo et merci pour la chance que tu nous offres à gagner de telles merveilles. amitiés de France

    ReplyDelete
  3. fantastic new kit! thank you so much for the chance! Happy New Year!

    ReplyDelete
  4. Wow. This is so beautiful!!!! I would love to win it. Thanks for the freebie too.

    Lana

    ReplyDelete
  5. Love the kit and thanks for the cluster and the chance to win it. Happy New Years !

    ReplyDelete
  6. Wow this is awesome I love the colours you have used.

    ReplyDelete
  7. Танец хрустальных снежинок и морозная свежесть, Новый год и Рождество, запах хвои и мандаринов, коньки и лыжи, радость от чаепития вдвоем… Олеся, прекрасный зимний набор!

    ReplyDelete
  8. Merci pour vos voeux chaleureux. J'espère que l'année 2013 vous apportera ce que vous souhaitez Olesya.
    Ici, le gel arrive...demain et pour au moins une semaine avec des températures d'environ
    -4° dans la nuit. On est si bien au chaud à la maison avec une bonne soupe et une tarte aux pommes ! :D
    Dois-je l'écrire ? Votre nouveau kit est ma-gni-fi-que et les layouts sont ma-gni-fi-ques !! :D
    Je ne suis pas un designer et j'aimerais beaucoup en regarder une (ou un) travailler ! C'est si intéressant !
    Merci encore !!
    C from Paris ♫ ♪

    ReplyDelete
  9. Good luck in the new year and thanks to chance.

    ReplyDelete
  10. Gorgeous!! Thanks for the opportunity to win! Keep warm!

    ReplyDelete
  11. myscrapbook says; Thank you for the beautiful cluster. Love your designs.

    ReplyDelete
  12. An amazing winter kit. I love the colour combination of red and white, beautiful elements and lovely papers. :-)

    ReplyDelete
  13. Woooooooooohhhh quel merveilleux kit !!!! quel beau travail, j'aime beaucoup !!! ♥
    supernounou64@gmail.com

    ReplyDelete