Dec 31, 2012

DON'T MISS!!! HAPPY NEW YEAR!

Hello, dears:)
At first I would like to thank you. Thank you very much that you were with me last year. Big thanks for your comments, nice words and layouts you are making with my kits. I hope, you will stay with me next year and I can make you happy with my design. I wish you all the best! Happy New Year!


I also picked the winner of my last kit ''Silent night''. Congrats to C from Paris
Please, mail me
mediterranka@mail.ru

Do you like my kits? Would you like to get your favorite kit absolutely free? Post your favorite kit with your name and e-mail as a comment to this post. 14 January I will pick 1 lucky:)

X.O.,
your Olesya

4 comments:

  1. I would love your Silent Night kit! it's gorgeous! thanks so much for the chance! Happy New Year! Hope you have a wonderful one!

    ReplyDelete
  2. tous mes meilleurs voeux pour 2013, c'est toujours un bonheur de passer sur ton blog. je n'ai pas gagné cette fois-ci mais comme tu lances un nouveau rak, j'y participe. j'aime beaucoup ton dernier kit "silent night". comme je ne comprends pas bien l'anglais, je ne sais pas très bien comment il faut faire pour participer. amicalement (anae10000-divers@yahoo.fr)

    ReplyDelete
  3. Hi There...

    Happy New Year To You & Yours!...I Love Your Designs!...It Is So Hard To Just Pick One Favorite!...I Have 2 Favorites Right Now That I Love!..."Victorian Rose" & "Floral Perfection"...Either One Would Be Amazing!...Picking One...I Will Go With "Victorian Rose"...I Would Love To Win!...

    Thanks For The Chance!

    My Name Is RJ & My E-Mail Is rjmj23@rogers.com

    ReplyDelete
  4. Bonjour Olesya,
    Je vous rendais juste une petite visite et j'admire encore la magnifique présentation de votre blog ! C'est un réel plaisir pour les yeux !
    Mais que vois-je ??? Un cadeau de Noël qui ne va pas tarder à arriver à Paris !!! Je suis très, très contente et je vous en remercie infiniment.
    Je vous envoie un mail.
    C from Paris :D ♥

    ReplyDelete